Dr. Öğr. Üyesi ASLI YÜKSEL

Genel Bilgiler

Kurum Bilgileri

  • Kurum Bilgi EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • UnvanDOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

İletişim Bilgileri

  • Ofis TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
  • AdresEĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

Biyografi

Araştırma Alanları

Eğitim Bilimleri

Eğitim Bilgileri

Eğitim Bilgileri

  • Doktora

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, SINIF EĞİTİMİ (DR),

    2013 2007
  • Yüksek Lisans

    AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ,SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

    2005 2002
  • Lisans

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ,SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ)

    2002 1998

Yaptığı Tezler

  • SINIF EĞİTİMİ (DR)

    Sınıf öğretmenlerinin sınıf yönetimi becerilerinin değerlendirilmesi: Afyonkarahisar ili örneği

    TAYYİP DUMAN , 2013
    2013 2007
  • TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

    İlköğretim 1. kademe 1., 2. ve 3. sınıflarda istenmeyen öğrenci davranışlarına ilişkin öğretmen gözlem ve görüşleri

    MUSTAFA ERGÜN , 2005
    2005 2002
  • TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

    , 2002
    2002 1998

Yabancı Diller

  • İngilizce : 2017, YÖKDİL, 68.750

Deneyimler

Akademik Unvanlar

  • DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

    2018
  • ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DR)

    AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

    2015 2013
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

    2013 2003

Yönetimsel Görevler

  • Bölüm Başkanı

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2019 2018
  • Anabilim Dalı Başkanı

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2020 2018

Verilen Dersler

  • 2023-2024

    Ders Adı:Yüksek Lisans Danışmanlık Ders Saati: 4 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2023-2024

    Ders Adı:Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Ders Saati: 24 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2023-2024

    Ders Adı:Çocuk Ruh Sağlığı ve Uyum Bozuklukları Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2023-2024

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması I Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2023-2024

    Ders Adı:İlkokulda Drama Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2023-2024

    Ders Adı:Sınıf Yönetimi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2023-2024

    Ders Adı:Öğretim Teknolojileri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2023-2024

    Ders Adı:Eğitim Sosyolojisi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2023-2024

    Ders Adı:Eğitime Giriş Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Çocuk Ruh Sağlığı ve Uyum Bozuklukları Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması I Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Türkiye Coğrafyası ve Jeopolitiği Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Sınıf Yönetimi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Öğretim Teknolojileri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Eğitimde Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Formasyon) Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Sınıf Yönetimi (Formasyon) Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Sınıf Yönetimi Ders Saati: 6 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Öğretim Teknolojileri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 6 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması (Formasyon) Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Eğitimde Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması (Formasyon) Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Sınıf Yönetimi (Formasyon) Ders Saati: 12 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması (Formasyon) Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Eğitim Bİlimine Giriş (Formasyon) Ders Saati: 8 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması (Formasyon) Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Sınıf Yönetimi (Formasyon) Ders Saati: 8 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Eğitim Bilimine Giriş (Formasyon) Ders Saati: 8 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması (Formasyon) Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:İlkokulda Drama Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Öğretim Teknolojileri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Eğitim Sosyolojisi Ders Saati: 14 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Eğitim Sosyolojisi Ders Saati: 6 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Okul Deneyimi Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Etkili İletişim Ders Saati: 2 , Türkçe,Önlisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Eğitim Sosyolojisi Ders Saati: 14 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 6 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:Seçmeli: Yapılandırmacı Eğitim Modelleri Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması II Ders Saati: 12 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 12 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:Bilimsel Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:Öğretim İlke ve Yöntemleri Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:Bilimsel Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:Türk Eğitim Tarihi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması I Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:Drama Ders Saati: 8 , Türkçe,Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:Araştırma Projesi Ders Saati: 6 , Türkçe,Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:Seçmeli: Yapılandırmacı Eğitim Modelleri Ders Saati: 8 , Türkçe,Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:Okul Deneyimi Ders Saati: 5 , Türkçe,Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Ders Saati: 8 , Türkçe,Lisans

Yayınlar & Eserler

MAKALELER

Examination of Prospective Teachers’ Reading Habits and Speaking Self-Efficacies

YÜKSEL ASLI, ŞENOL FATMA BETÜL, AKYOL TUĞÇE Educational Policy Analysis and Strategic Research,cilt.18, ss.165-191, 2023 (ERIC dergi )

Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Uzaktan ve Yüz Yüze Eğitime İlişkin Metaforik Algıları

YÜKSEL ASLI, KILIÇ ASLIHAN Jass Studies-The Journal of Academic Social Science Studies,cilt.16, ss.61-76, 2023 (Directory of Open Access Journal DOAJ dergi )

The Effect of Drama Course on Prospective Primary and Preschool Teachers’ Communication Skills

YÜKSEL ASLI, ŞENOL FATMA BETÜL, AKYOL TUĞÇE Educational Policy Analysis and Strategic Research,cilt.15, ss.35-48, 2020 (ERİC dergi )

Classroom Teachers’xx Opinions on Science Laboratory Practices

DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT,YÜKSEL ASLI Universal Journal of Educational Research,cilt.7, ss.772-780, 2019 (ERIC dergi )

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMAYA İLİŞKİN ALGILARININ İNCELENMES

YÜKSEL ASLI,AKYOL TUĞÇE,ŞENOL FATMA BETÜL Journal of Turkish Studies,cilt.14, ss.873-891, 2019 (TR DİZİN dergi )

Identifying Early Childhood Teacher Candidates’ Music Perceptions

ŞENOL FATMA BETÜL,AKYOL TUĞÇE,YÜKSEL ASLI Turkish Studies,cilt.13, ss.1113-1136, 2018 (TR DİZİN dergi )

Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimine İlişkin Öz Yeterlik İnançlarının Belirlenmesi

YÜKSEL ASLI,ŞENOL FATMA BETÜL,AKYOL TUĞÇE The Journal of Academic Social Science Studies,cilt., ss.87-100, 2017 (EBSCO, DOAJ, ASOS Index, Index Copernicus dergi )

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİ BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

YÜKSEL ASLI,DUMAN TAYİP The Journal of Academic Social Science Studies,cilt.10, ss.101-125, 2017 (SOBİAD, ASOS dergi )

ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMAYA İLİŞKİN ALGILARININ BELİRLENMESİ

YÜKSEL ASLI,AKYOL TUĞÇE,ŞENOL FATMA BETÜL The Journal of Academic Social Science Studies,cilt.12, ss.413-432, 2016 (EBSCO dergi )

Fen ve Teknoloji Öğretimi I Dersindeki Öğrenme Ortamının Karma Yöntem İle Değerlendirilmesi

KASAPOĞLU KORAY,DUBAN NİL,YÜKSEL ASLI İlköğretim Online,cilt.13, ss.1145-1155, 2014 (EBSCO dergi )

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gözüyle Öğretmen Eğitimcilerinin Özellikleri

KURTDEDE FİDAN NURAY,DUBAN NİL,YÜKSEL ASLI,KASAPOĞLU KORAY,YAMAÇ AHMET Kuramsal Eğitimbilim Dergisi,cilt.6, ss.136-159, 2013 (EBSCO dergi )

Okuma Güçlüğü Çeken Bir Öğrencinin Okuma Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Çalışma

YÜKSEL ASLI Kuramsal Eğitimbilim Dergisi,cilt.3, ss.124-134, 2010 (EBSCO dergi )

Sınıfta İstenmeyen Öğrenci Davranışları ve Çözüm Yolları

ERGÜN MUSTAFA,YÜKSEL ASLI Yaşadıkça Eğitim,cilt., ss.11-16, 2005 ( dergi )

KONFERANS & SEMPOZYUM & HAKEMLİ KONGRE & ULUSAL TOPLANTI & BİLDİRİ KİTAPLARINDA YER ALAN YAYINLAR

Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıklarına İlişkin Tutumlarının Belirlenmesi. YÜKSEL ASLI

21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, ANTALYA, TÜRKİYE , ss.-, 2023.11.09

Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Uzaktan ve Yüz Yüze Eğitime İlişkin Metaforik Algıları YÜKSEL ASLI, KILIÇ ASLIHAN

20.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, TÜRKİYE , ss.-, 2022.11.14

4-8 Yaş Aralığında Çocuğu Olan Ebeveynlerin Farklılığa Saygı Konusunda Bilgilendirilmesi ŞENOL FATMA BETÜL, YÜKSEL ASLI

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Urfa, TÜRKİYE , ss.-, 2021.11.14

Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuvarı Kullanımına İlişkin Görüşleri. DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT,YÜKSEL ASLI

1 st International Science, Education, Art Technology Symposium, , , ss.-, 2019.06.25

Drama Dersinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının İletişim Becerileri Üzerindeki Etkisi AKYOL TUĞÇE,ŞENOL FATMA BETÜL,YÜKSEL ASLI

V th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, TÜRKİYE , ss.38-45, 2018.10.15

Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlıklarına İlişkin Tutumları YÜKSEL ASLI,ŞENOL FATMA BETÜL,AKYOL TUĞÇE

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, TÜRKİYE , ss.1272-1273, 2018.05.14

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Müzik Eğitimi Özyeterlik İnançlarının Belirlenmesi ŞENOL FATMA BETÜL,YÜKSEL ASLI,AKYOL TUĞÇE

IV. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, Alanya, TÜRKİYE , ss.146-, 2018.05.09

Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Becerilerinin Belirlenmesi YÜKSEL ASLI,AYDIN BÜNYAMİN

International Congress on Science and Education, , , ss.126-, 2018.04.01

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN FEN LABORATUVAR UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT,YÜKSEL ASLI

4th INTERNATIONAL CONFERENCEON PRIMARY EDUCATION, , , ss.-, 2017.10.25

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Dramaya İlişkin Algılarının İncelenmesi YÜKSEL ASLI,AKYOL TUĞÇE,ŞENOL FATMA BETÜL

IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, TÜRKİYE , ss.585-586, 2017.06.15

Öğretmen Adaylarının Çocuk Edebiyatına Ve Çocuk Edebiyatı Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi AKYOL TUĞÇE,ŞENOL FATMA BETÜL,YÜKSEL ASLI

IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, TÜRKİYE , ss.587-588, 2017.06.15

Çocukların Oyun Alanları Hakkındaki Düşüncelerinin İncelenmesi AKYOL TUĞÇE,YÜKSEL ASLI,ŞENOL FATMA BETÜL

IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, TÜRKİYE , ss.589-590, 2017.06.15

Anasınıfına Ve İlkokula Devam Eden Özel Gereksinimli Çocukların Sosyometrik Statülerinin İncelenmesi ŞENOL FATMA BETÜL,YÜKSEL ASLI,AKYOL TUĞÇE

IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, TÜRKİYE , ss.591-592, 2017.06.15

Öğretmen Adaylarının Dramaya İlişkin Algılarının Belirlenmesi YÜKSEL ASLI,AKYOL TUĞÇE,ŞENOL FATMA BETÜL

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, , , ss.308-, 2016.04.01

Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarının Belirlenmesi YÜKSEL ASLI,ŞENOL FATMA BETÜL,AKYOL TUĞÇE

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, , , ss.168-, 2015.05.01

Sınıf Yönetimi Dersinin Öğretmen Adaylarına Katkısı YÜKSEL ASLI

XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, , TÜRKİYE , ss.228-, 2014.05.01

Sınıf Öğretmeni Yetiştiren Öğretmen Eğitimcilerinin Özellikleri DUBAN NİL,KURTDEDE FİDAN NURAY,YÜKSEL ASLI

XII. (Uluslararası Katılımlı) Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, , , ss.568-573, 2013.05.01

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gözüyle Öğretmen Eğitimcilerinin Özellikleri DUBAN NİL,KURTDEDE FİDAN NURAY,YÜKSEL ASLI,KASAPOĞLU KORAY,YAMAÇ AHMET

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, , TÜRKİYE , ss.155-156, 2012.05.01

Fen ve Teknoloji Öğretimi Dersinde Oluşturulan Yapılandırmacı Öğrenme Ortamının Değerlendirilmesi DUBAN NİL,YÜKSEL ASLI,KASAPOĞLU KORAY

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, , TÜRKİYE , ss.-, 2011.05.01

Drama Dersi Alan Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dramaya İlişkin Görüşleri YÜKSEL ASLI,KURTDEDE FİDAN NURAY,TABAK NECLA,KARATAŞ SÜLEYMAN

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, , TÜRKİYE , ss.1007-1012, 2010.05.20

Öğretmenlik Uygulaması I Dersinde Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri KURTDEDE FİDAN NURAY,YÜKSEL ASLI,TABAK NECLE

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, , , ss.734-741, 2010.05.16

The Opinions Of Candidates Of Teaching On Classroom Management TABAK NECLA,KURTDEDE FİDAN NURAY,YÜKSEL ASLI

The Second International Congress Of Educational Research, , , ss.119-, 2010.04.01

Öğretmen Adaylarının Eğitimde Araç Gereç Kullanımına İlişkin Görüşleri YÜKSEL ASLI,TABAK NECLA,KURTDEDE FİDAN NURAY

Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, , , ss.22-25, 2009.10.01

İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Sütun Grafiği Konusundaki Yanlışları YÜKSEL ASLI,SÖNMEZ NİLGÜN

VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, , TÜRKİYE , ss.92-96, 2007.04.01

KİTAP & KİTAP BÖLÜMLERİ

Analyzing Parents’ Perceptions on Respect for Differences ŞENOL FATMA BETÜL, YÜKSEL ASLI

Bridging Theory and Practice for Early Years Education, Kabadayı, Abdülkadir,Editör, LIVRE DE LYON Lyon, ss.163-177, 2021

Editörlükler

Proje & Patent & Tasarım

Projeler

Patentler

  • Tasarımlar

    Bilimsel Çalışmalar

    BİLİMSEL ÇALIŞMALAR

    Bilimsel Üyelikler & Hakemlikler

    BİLİMSEL ÜYELİKLER

    BİLİMSEL HAKEMLİKLER

    Sanatsal Faaliyetler

    Sanatsal Faaliyetler

    Başarılar

    ÖDÜLLER

    YÖKSİS ATIFLAR

    • 2021 Yılı Atıf Sayısı :0

    Duyuru & Doküman

    Duyurular

    Dokümanlar

    Diğer Faaliyetler

    DİĞER FAALİYETLER