Yüksek Lisans
Dowling College {New York}, , ,
Dowling College {New York}, , ,
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ, SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ (DR),
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ, İSTANBUL BAKIRKÖY SAĞLIK YÜKSEKOKULU, HEMŞİRELİK BÖLÜMÜ,HEMŞİRELİK PR.
Huzurevinde yaşayan yaşlılara uygulanan düşme önleme programının değerlendirilmesi
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HEMŞİRELİK BÖLÜMÜ/
ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ, SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ/SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HEMŞİRELİK BÖLÜMÜ/
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
Ders Adı:Doktora Danışmanlık Ders Saati: 1 , Türkçe,Doktora
Ders Adı:Doktora Uzmanlık Alan Dersi Ders Saati: 8 , Türkçe,Doktora
Ders Adı:Yüksek Lisans Danışmanlık Ders Saati: 1 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi Ders Saati: 8 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:İntörnlük Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Toplum Sağlığı Hemşireliği Ders Saati: 14 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:İç Hastalıkları Hemşireliği Ders Saati: 14 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:İş Sağlığı ve Güvenliği Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Doktora Danışmanlık Ders Saati: 1 , Türkçe,Doktora
Ders Adı:Doktora Uzmanlık Alan Dersi Ders Saati: 8 , Türkçe,Doktora
Ders Adı:Seminer Ders Saati: 1 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Yüksek Lisans Danışmanlık Ders Saati: 1 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi Ders Saati: 8 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Adli Hemşirelik Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Cerrahi Hastalıkları Hemşireliği Ders Saati: 14 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Sağlıkta Toplam Kalite Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Cinsel ve Üreme Sağlığı Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Mesleki İngilizce II Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Sağlık Sosyolojisi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Adli Tıp Ders Saati: 2 , Türkçe,Önlisans
Ders Adı:İç Hastalıkları Hemşireliği Ders Saati: 14 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Çocuk Sağlığı ve İlk Yardım Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Danışmanlık Ders Saati: 1 , Türkçe,Doktora
Ders Adı:Doktora Uzmanlık Alan Dersi Ders Saati: 8 , Türkçe,Doktora
Ders Adı:Adli Hemşirelik Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Mesleki İnglizce Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Cerrahi Hemşireliği Ders Saati: 14 , Türkçe,Lisans
Salgın Hastalıklara Yönelik Sürdürebilir Sağlık Yönetimi Ölçeği’nin Geliştirilmesi
Küreselleşmeyle birlikte, bir ülkede ortaya çıkan bulaşıcı hastalığın hızla başka bir ülkeye yayılma olasılığı artmaktadır. Küresel salgınlar; mortalitede artışa sebep olmakla birlikte, sosyal ve siyasi yapıyı bozmakta, ekonomiyi olumsuz etkilemekte, olumsuz psikolojik etkilere yol açmakta ve sağlık sistemini derinden sarsmaktadır. Salgının erken tespit edilmesi ve müdahale önlemlerinin hızlı bir şekilde başlatılması, salgını kontrol etme imkanını arttırmaktadır. Koruma ve kontrol önlemleri kapsamında salgının özelliğine göre alınacak tedbirler: İlgili sektörlerle iş birliğinin yapılması, risk oluşturan etkenlerin uzaklaştırılması, kontamine su kaynaklarının kullanımının engellenmesi, suyun klorlanması, hasta izolasyonu, temaslılara müdahale edilmesi, riskli grupların aşılanması, sağlık personelinin eğitimi ve halk sağlığı eğitimini içermektedir. Bulaşmayı azaltmak için alınan önlemler ve kontrol stratejileri halk sağlığı önlemlerine dayanmaktadır. Topluma yavaş / geç bilgi verilmesi, korunmaya ilişkin önlemler hakkında bilgi ve farkındalık eksikliği, söylentileri durdurmak için önlem alınmaması, sağlık yetkililerine güvenin azalması, sağlık çalışanları arasında uygun enfeksiyon önleme ve kontrol önlemlerinin uygulanmaması ve kültürel farklılıklar COVID 19 gibi bulaşıcı hastalıklarla mücadelede engelleri oluşturmaktadır. Salgın anında korunma ve kontrol önlemleri; kaynağa yönelik, bulaşma yoluna yönelik, sağlam kişiye yönelik önlemler olarak sınıflandırılmaktadır. Toplumu oluşturan her bireyin salgın anında korunma ve önleme davranışlarına özen göstermesi sürdürülebilir sağlık için önemlidir. 10-14 yaş grubunu oluşturan İlköğretim 5,6,7,8. sınıf öğrencilerinde gelişimsel dönem özellikleri olarak; birey olma, kişilik, benlik, ilgi ve öğrenme becerileri, dikkat etme, hatırlama ve konsantrasyon kavramları ön plana çıkmaktadır. Bu yaş grubuna olumlu sağlık davranışlarının kazandırılması sürdürülebilir sağlık hedefine ulaşmada önemli rol oynamaktadır. Sağlık eğitimi
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesiHarvard Medical School Continuing Medical Education
Mechanical Ventilation in Covid-19 Patients OnlineSigma Theta Tau International Honor Sociaty of Nursing
Clinical Practice Guideline fot the Assessment and Prevention of Falls In Older People OnlineNassau Community Collage English Language Institute
The English Second Language Comprehension Level4 Expression Level4 New York - USABureau Veritas
ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 10002 Kalite Yönetim Sistemi, Müşteri Memnuniyeti-Şikayetlerin Ele Alınması İç Denetçi Sertifikası İstanbulFlorance Nightingale Hemşirelik Yüksekokulu Mezunlar Derneği
Motivasyon ve Özgüven Gelişimi İstanbul