Doç. TUĞBA UYGUN

Genel Bilgiler

Kurum Bilgileri

  • Kurum Bilgi EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • UnvanDOÇENT

İletişim Bilgileri

  • Ofis MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • AdresEĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

Biyografi

Araştırma Alanları

Matematik Eğitimi

Eğitim Bilgileri

Eğitim Bilgileri

  • Doktora

    ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İLKÖĞRETİM (DR),

    2016 2012
  • Lisans

    ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ,İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)

    2009 2004
  • Yüksek Lisans

    YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İLKÖĞRETİM (YL) (TEZLİ),

    2012 2010

Yaptığı Tezler

  • İLKÖĞRETİM (DR)

    Developing mathematical practices in a social context: A hypothetical learning trajectory to support preservicemiddle school mathematics teachers’xx learning of triangles

    DİDEM AKYÜZ , 2016
    2016 2012
  • MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

    , 2009
    2009 2004
  • İLKÖĞRETİM (YL) (TEZLİ)

    Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretimine yönelik öz-yeterlik algıları ile kaygıları arasındaki ilişki

    KAMİL AKBAYIR , 2012
    2012 2010

Yabancı Diller

  • İngilizce : 2010, ÜDS, 76.250

Deneyimler

Akademik Unvanlar

  • DOÇENT

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

    2022
  • DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

    2022 2017
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    BARTIN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, BARTIN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

    2017 2013
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

    2013 2010

Yönetimsel Görevler

  • Komisyon Üyeliği

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2018
  • Farabi Koordinatörü

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2018 2017
  • Bölüm Başkan Yardımcısı

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2020 2017

Verilen Dersler

  • 2021-2022

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması II Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2022-2023

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması I Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Matematikte Problem Çözme Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Mantıksal Akıl Yürütme Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Üstün Yetenekli Öğrencilere Matematik Öğretimi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2022-2023

    Ders Adı:Matematik Eğitiminde Bağımsız Çalışma Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2022-2023

    Ders Adı:Matematik Eğitiminde Öğrenme Teorileri Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Seminer Ders Saati: 2 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Matematik Eğitiminde Nitel Araştırmalar Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Uzmanlık Alan Dersi Ders Saati: 8 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Yüksek Lisans Tezi Ders Saati: 0 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Matematik Eğitiminde Nicel Araştırmalar Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Danışmanlık Ders Saati: 5 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Matematik Öğretimi II Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Matematik Öğretiminde İlişkilendirme Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Eğitimde Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Özel Öğretim Yöntemleri II Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Matematik Öğretimi I Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Geometri ve Ölçme Öğretimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Okul Deneyimi Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Bilimsel Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Bilimsel Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Yüksek Lisans Tezi Ders Saati: 0 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Danışmanlık Ders Saati: 5 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Uzmanlık Alan Dersi Ders Saati: 8 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Seminer Ders Saati: 2 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Matematik Eğitiminde Nicel Araştırmalar Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Özel Öğretim Yöntemleri II Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Eğitimde Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Danışmanlık Ders Saati: 5 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:UZMANLIK ALAN DERSİ Ders Saati: 8 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Okul Deneyimi Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Bilimsel Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Matematik Eğitiminde Nitel Araştırmalar Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:İlkokulda Temel Matematik Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:MATEMATİKSEL KAVRAM YANILGILARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Danışmanlık Ders Saati: 2 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Uzmanlık Alan Dersi Ders Saati: 8 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Matematik Eğitminde Nicel Araştırmalar Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Özel Öğretim Yöntemleri II Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Okul Deneyimi Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Geometri Öğretimi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Özel Öğretim Yöntemleri I Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Matematik Felsefesi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Özel Öğretim Yöntemleri II Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Okul Deneyimi Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Geometri Öğretimi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Genel Matematik I Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Analiz I Ders Saati: 6 , Türkçe,Lisans

  • 2016-2017

    Ders Adı:Genel Matematik II Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Özel Öğretim Yöntemleri I Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2016-2017

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2016-2017

    Ders Adı:Geometri Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2016-2017

    Ders Adı:Matematik Felsefesi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

Yayınlar & Eserler

MAKALELER

Development of TPACK with Web 2.0 tools: Design-based study

UYGUN TUĞBA, ŞENDUR ALİ, DERE RAHİME, ÖZÇAKIR BİLAL European Journal of Science and Mathematics Education,cilt.11, ss.445-465, 2023 (Journals Indexed in Eric dergi )

Efectos del entrenamiento de escritura de historias en el desarrollo de habilidades para plantear problemas matemáticos

ÇEVİK ARZU, UYGUN TUĞBA Apuntes Universitarios,cilt.13, ss.38-60, 2023 (ESCI dergi )

Examining the Effects of Creative Drama on Teacher Efficacy Belief, Critical Thinking Disposition, Emphatic Tendency and Reflective Thinking Tendency

ÇEVİK ARZU, UYGUN TUĞBA Pegem Journal of Education and Instruction,,cilt., ss.-, 2023 (ESCI dergi )

Development of Noticing Using Video Analysis by Argumentative Writing

UYGUN TUĞBA HAYEF: Journal of Education,cilt.20, ss.55-65, 2023 (Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List dergi )

Attachment to parents and math anxiety in early adolescence: Hope and perceived school climate as mediators

DEMİRTAŞ AYŞE SİBEL, UYGUN TUĞBA Springer Science and Business Media LLC,cilt.41, ss.4722-4738, 2022 (SSCI dergi )

Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Development of Flexibility and Strategy Use by Geometric Thinking in Dynamic Geometry Environments

UYGUN TUĞBA Participatory Educational Research (Per),cilt.9, ss.183-203, 2022 (Journals Indexed in Eric dergi )

Examining students' geometrical misconceptions by eye tracking

UYGUN TUĞBA, GÜNER PINAR, ŞİMŞEK İRFAN International Journal of Mathematical Education in Science and Technology,cilt., ss.-, 2022 (British Education Index dergi )

Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisinin Gelişimi: Dijital Öykülemenin Etkisi

UYGUN TUĞBA Anemon Mus Alparslan Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi,cilt.10, ss.595-614, 2022 (TR DİZİN dergi )

Van Hiele Levels of Geometric Thinking and Constructivist-Based Teaching Practices

UYGUN TUĞBA, GÜNER PINAR Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.17, ss.22-40, 2021 (TR DİZİN dergi )

Phenomenological Study about Mathematics Teaching Anxiety in the Context of Professional Identity

UYGUN TUĞBA Eurasian Journal of Educational Research,cilt.2021, ss.301-318, 2021 (Journals Indexed in Eric dergi )

Pre-service middle level mathematics teachers’ noticing of student mathematical thinking and teacher identity in the context of virtual experimentation

UYGUN TUĞBA International Journal of Mathematical Education in Science and Technology,cilt.51, ss.1098-1119, 2020 (Journals Indexed in Eric dergi )

An Inquiry-based Design Research for Teaching Geometric Transformations by Developing Mathematical Practices in Dynamic Geometry Environment

UYGUN TUĞBA Mathematics Education Research Journal,cilt.32, ss.523-549, 2020 (Journals Indexed in Eric dergi )

Examining Students’ Mathematical Understanding of Patterns by Pirie-Kieren Model

GÜNER PINAR, UYGUN TUĞBA Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.35, ss.644-661, 2020 (TR DİZİN dergi )

Problem-Solving Performance and Mathematics Achievement: The Mediating Role of Eye Tracking Measurements

ŞİMŞEK İRFAN, UYGUN TUĞBA, GÜNER PINAR International Online Journal of Education and Teaching (IOJET),cilt.7, ss.1111-1124, 2020 (Journals Indexed in Eric dergi )

Conception and Development of Inductive Reasoning and Mathematical Induction in the Context of Written Argumentations

UYGUN TUĞBA Acta Didactica Napocensia,cilt.13, ss.65-79, 2020 (Journals Indexed in Eric dergi )

Matematik Öğretmeni Adaylarının Geometrik Şekillerin Elemanları ile ilgili Konu Alan Bilgilerinin Geometer’s Sketchpad Yardımıyla Geliştirilmesi.

UYGUN TUĞBA Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,cilt.7, ss.59-69, 2019 (TR DİZİN dergi )

Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Understanding of Triangle Inequality through Collective Argumentation

UYGUN TUĞBA,AKYÜZ DİDEM İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.20, ss.27-41, 2019 (TR DİZİN dergi )

Mathematical Practices in Social Learning Environment Guided by the Hypothetical Learning Trajectory for Quadrilaterals

UYGUN TUĞBA International journal for mathematics teaching and learning,cilt.20, ss.212-236, 2019 (Journals Indexed in Eric dergi )

Representation of Algebraic Reasoning in Sets through Argumentation

UYGUN TUĞBA,GÜNER PINAR International journal of contemporary educational research,cilt.6, ss.215-229, 2019 (Journals Indexed in Eric dergi )

Implementation of Middle School Mathematics Teachers’ Origami-Based Lessons and Their Views about Student Learning

UYGUN TUĞBA Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.38, ss.154-171, 2019 (TR DİZİN dergi )

Developing Subject Matter Knowledge through Argumentation

UYGUN TUĞBA,AKYÜZ DİDEM International Journal of Research in Education and Science,cilt.5, ss.532-547, 2019 (Journals Indexed in Eric dergi )

Üniversite Öğrencilerinin Matematik Problemine İlişkin Algılarının Metafor Yoluyla Analiz Edilmesi

UYGUN TUĞBA,GÖKKURT BURÇİN,USTA NESLİHAN BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ,cilt.5, ss.536-556, 2016 (TR DİZİN dergi )

Investigation of Learning in Creative Drama based Classrooms through Community of Practice

GÜNER PINAR,UYGUN TUĞBA BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ,cilt.5, ss.557-576, 2016 (TR DİZİN dergi )

Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Üçgenler Konusunda Tanım Oluşturma Sürecindeki Öğrenmeleri

UYGUN TUĞBA,AKYÜZ DİDEM Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.16, ss.2002-2022, 2016 (TR DİZİN dergi )

Developmental Process of Quadratic Equations from Past to Present and Reflections on Teaching-Learning

GÜNER PINAR,UYGUN TUĞBA Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.13, ss.149-163, 2016 (EBSCO dergi )

Öğretmen Yetiştirmede Beceri Uyuşmazlığı

GÜNEŞ FİRDEVS,UYGUN TUĞBA Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,cilt.2, ss.1-14, 2016 (Türk Eğitim İndeksi, SOBİAD, İSAM, DRJI dergi )

Translation and validation of the Reformed Teaching Observation Protocol into Turkish

UYGUN TUĞBA, TOPÇU MUSTAFA SAMİ Elementary Education Online,cilt.13, ss.1122-1134, 2014 (TR DİZİN dergi )

Problem Solving, Creativity and Constructivist-based Teaching Practice of Preservice Mathematics Teachers

UYGUN TUĞBA Journal of Educational and Instructional Studies in the World,cilt.3, ss.169-172, 2013 (Endekste taranmıyor dergi )

7th and 8th Grade Students’ Generalization Strategies of Patterns

GÜNER PINAR, ERSOY ESEN, UYGUN TUĞBA International Journal of Global Education,cilt.2, ss.38-54, 2013 (Endekste taranmıyor dergi )

Preservice teachers’ teacher efficacy beliefs and constructivist-based teaching practice

UYGUN TUĞBA, TOPÇU MUSTAFA SAMİ European Journal of Psychology of Education,cilt.28, ss.1435-1452, 2013 (SSCI dergi )

KONFERANS & SEMPOZYUM & HAKEMLİ KONGRE & ULUSAL TOPLANTI & BİLDİRİ KİTAPLARINDA YER ALAN YAYINLAR

Matematik Öğretmen Adaylarının Web2.0 Araçlarının Kullanımına İlişkin Öz-yeterlik İnanışlarının İncelenmesi UYGUN TUĞBA, ŞENDUR ALİ, ÇIRAK ZEKAİ

Uluslararası Türk Bilgisyar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 5, , , ss.-, 2021.10.30

Development of Preservice Mathematics Teachers’ TPACK through Digital Storytelling UYGUN TUĞBA

INTERNATIONAL CONFERENCE ON MATHEMATICS AND MATHEMATICS EDUCATION, Ankara, TÜRKİYE , ss.-, 2021.10.04

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerini Fark Etme Düzeyleri GÜNER PINAR,UYGUN TUĞBA

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, TÜRKİYE , ss.-, 2020.05.16

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN KİMLİKLERİ VE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE KARŞI TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ yakın kadir,UYGUN TUĞBA

International Congress of Science Culture and Education, Antalya, TÜRKİYE , ss.30-30, 2019.12.02

WEB2.0 ARAÇLARI KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ ÖZGÜVENLERİNİN VE GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ UYGUN TUĞBA,ŞENDUR ALİ,ŞİMŞEK İRFAN

International Congress of science Culture and Education, Antalya, TÜRKİYE , ss.34-, 2019.12.02

Öğretmen Adaylarının Somut Materyal Kullanımına İlişkin Görüşleri GÖKKURT ÖZDEMİR BURÇİN,UYGUN ERYURT TUĞBA,GÜN ÖZGE,KOÇAK MELTEM

5th International Symposium Multidisciplinary Studies (ISMS), Ankara, TÜRKİYE , ss.17-33, 2018.12.30

Strategy Flexibility in Solving Quadratic Equations GÜNER PINAR,UYGUN TUĞBA

ERPA Congress on education, İstanbul, TÜRKİYE , ss.-, 2018.06.28

Formation of Mathematical Stories UYGUN ERYURT TUĞBA,ÇEVİK ARZU

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), Muğla, TÜRKİYE , ss.-, 2018.05.05

Investigation of Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Geometrical Proof Writing Skills AYDIN BÜNYAMİN,UYGUN TUĞBA

II. International Academic Research Congress, Antalya, TÜRKİYE , ss.-, 2017.10.18

Preservice middle school mathematics teachers’ conception of auxiliary elements of triangles UYGUN TUĞBA,AKYÜZ DİDEM

Internatiobnal Conference on Education in Mathemnatics, Science and Technology, Kuşadası, TÜRKİYE , ss.-, 2017.10.01

Preservice middle school mathematics teachers’ reasoning on students’ knowledge of learning statistic ATEŞCAN HURİYE,UYGUN TUĞBA

International Conference on Education in Mathemnatics, Science and Technology, Kuşadası, TÜRKİYE , ss.-, 2017.10.01

Semiotic analysis of questions of higher education transition examination (YGS) ATEŞCAN HURİYE,UYGUN TUĞBA

International Conference on Education in Mathemnatics, Science and Technology, Kuşadası, TÜRKİYE , ss.-, 2017.10.01

Differences between Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Proof Levels about Circles with and without Argumentations UYGUN ERYURT TUĞBA,GÜNER PINAR

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Kuşadası, TÜRKİYE , ss.75-75, 2017.10.01

Conceptualization of Elements of Geometric Shapes in Technology-Enhanced Learning Environment UYGUN TUĞBA

International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Şanlıurfa, TÜRKİYE , ss.-, 2017.05.11

Examining Preservice Teachers’ Noticing Skills about Triangles GÜNER PINAR,UYGUN ERYURT TUĞBA

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017), Şanlıurfa, TÜRKİYE , ss.-, 2017.05.11

Conception of definitions of geometrical concepts by technology UYGUN TUĞBA

26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, TÜRKİYE , ss.-, 2017.04.20

Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Somut Materyalleri Kullanma Becerileri GÖKKURT ÖZDEMİR BURÇİN,UYGUN ERYURT TUĞBA,GÜN ÖZGE,KOÇAK MELTEM

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, TÜRKİYE , ss.-, 2017.04.20

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Analitik Geometri Dersinde Matematiksel Dili Kullanma Becerilerinin İncelenmesi UYGUN TUĞBA,GÜNER PINAR

uluslararası çağdaş eğitim araştırmaları kongresi, Muğla, TÜRKİYE , ss.-, 2016.10.02

Oyunlarla Matematiksel Problem Çözme Hanoi Kuleleri Örneği UYGUN TUĞBA,GÜNER PINAR

uluslararası çağdaş eğitim araştırmaları kongresi, Muğla, TÜRKİYE , ss.-, 2016.10.02

Preservice Middle School Mathematics Teachers Understanding of Altitudes of Triangles UYGUN TUĞBA

uluslararası çağdaş eğitim araştırmaları kongresi, Muğla, TÜRKİYE , ss.-, 2016.10.02

Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının üçgenlerde eşlik/benzerlik konusunu argümantasyonla anlamalarının incelenmesi UYGUN TUĞBA,AKYÜZ DİDEM

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, TÜRKİYE , ss.-, 2016.09.28

Sınıf öğretmeni adaylarının bölme işlemiyle ilgili kavrayışlarının incelenmesi GÜN ÖZGE,UYGUN TUĞBA,GÜNER PINAR

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, TÜRKİYE , ss.-, 2015.05.20

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dörtgen Tanımlamaları ve Kavrayışları UYGUN TUĞBA,GÜNER PINAR

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, TÜRKİYE , ss.-, 2015.05.16

Historical development of algebraic thinking and implications for algebra in elementary schools GÜNER PINAR,UYGUN TUĞBA

International Congress of Social Sciences Education, Kapadokya, TÜRKİYE , ss.-, 2015.05.08

Examining creative drama class with community of practice GÜNER PINAR,UYGUN TUĞBA

International Congress of Social Sciences Education, Kapadokya, TÜRKİYE , ss.-, 2015.05.08

Preservice Elementary Teachers’ Conception of Multiplication on Whole Numbers UYGUN ERYURT TUĞBA,AKYÜZ DİDEM

International Society of Educational Research, Kapadokya, TÜRKİYE , ss.-, 2014.10.29

Historical Development of Quadratic Equations and Implications for Algebra in High Schools GÜNER PINAR,UYGUN ERYURT TUĞBA

Yıldız International Conference on Educational Research and Social Sciences, İstanbul, TÜRKİYE , ss.-, 2014.09.01

Examination of Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Levels of Proof about Triangles through Argumentations UYGUN ERYURT TUĞBA,GÜNER PINAR

International Conference on :Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017), Şanlıurfa, TÜRKİYE , ss.-, 2014.05.11

Multiple Case Study of Implementation of Origami-Based Mathematics Lessons and Student Learning UYGUN ERYURT TUĞBA

European Conference on Educational Research, İstanbul, TÜRKİYE , ss.-, 2013.09.09

Preservice Elementary Teachers’ Efficacy Beliefs and Anxiety toward Mathematics Teaching UYGUN ERYURT TUĞBA,AKBAYIR KAMİL

European Conference on Educational Research, İstanbul, TÜRKİYE , ss.-, 2013.09.09

Matematik Öğretmeni Adaylarının Bilgi Okuryazarlığı Becerileri ve Bu Becerilerinin Matematik Öğretimine Etkisi Hakkındaki Düşünceleri UYGUN ERYURT TUĞBA,CANSU KURT ÜMMÜGÜLSÜM,GÜNER PINAR

12. Matematik Sempozyumu, Ankara, TÜRKİYE , ss.-, 2013.05.23

Görme Engelli Öğrencilerde Eşittir Kavramı Oluşturma Üzerine Bir Çalışma CANSU KURT ÜMMÜGÜLSÜM,UYGUN ERYURT TUĞBA,GÜNER PINAR

12. Matematik Sempozyumu, Ankara, TÜRKİYE , ss.-, 2013.05.23

Problem solving, Creativity and Constructivist-based Teaching Practice of Preservice Mathematics Teachers UYGUN ERYURT TUĞBA

4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, TÜRKİYE , ss.-, 2013.04.25

Translation and Validation of the Reformed Teaching Observation Prootocol (RTOP) into Turkish TOPÇU MUSTAFA SAMİ,UYGUN ERYURT TUĞBA

NARST, Indianapolis, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ , ss.-, 2012.03.25

An Exploration of the Relationship between Preservice Teachers’ Teacher Efficacy Beliefs and Constructivist-based Teaching Practices UYGUN ERYURT TUĞBA,TOPÇU MUSTAFA SAMİ

NARST, Indianapolis, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ , ss.-, 2012.03.25

KİTAP & KİTAP BÖLÜMLERİ

MATEMATİKTE ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERLE GEOMETRİ VE ÖLÇME EĞİTİMİ UYGUN TUĞBA

MATEMATİKTE ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER VE EĞİTİMLERİ Örnek Yaklaşımlar ve Uygulamalar, Özdemir Duygu, Özçakır Bilal,Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Ankara, ss.85-110, 2022

Matematik Kaygısının Çevresel Nedenleri UYGUN TUĞBA

MATEMATİK KAYGISI: Tanımı, Özellikleri, Yaygınlığı, Nedenleri ve Tanılanması, Baloğlu Mustafa, Sarı Mehmet Hayri,Editör, Vizetek Yayıncılık Ankara, ss.123-156, 2022

Akıl Yürütme ve Tahmin UYGUN TUĞBA

Mantıksal Akıl Yürütme, Erdem Emrullah,Editör, Pegem Akademi Yayıncılık Ankara, ss.107-123, 2022

Matematik Öğretiminin Temelleri ve Gelişimi UYGUN TUĞBA

Uygulama Örnekleriyle Matematik Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Melihan Ünlü,Editör, Pegem Akademi Yayıncılık Ankara, ss.47-65, 2020

Gerçeğe Dayalı Daha Fazla Matematik Eğitimi İçin Ders Kitabındaki Problemlerin Uyarlanması UYGUN TUĞBA

Mathematical Modelling for Teachers A Practical Guide to Applicable Mathematics Education, Avni Yıldız,Editör, Vizetek yayıncılık Ankara, ss.31-44, 2020

Temel Geometri ve Ölçü Kavramı Öğretimi GÜNER PINAR,UYGUN TUĞBA

İlkokulda Matematik Öğretimi, Ahmet Kaçar,Editör, Pegem Akademi Ankara, ss.241-317, 2019

İnşa Etme ve Eşlik UYGUN TUĞBA

Geometri Öğretimi ve Öğrenimi, Tuğba Uygun Burçin Gökkurt Özdemir,Editör, Anı Yayıncılık Ankara, ss.65-76, 2017

Geometrical Thinking Skill UYGUN TUĞBA

The Skill Approach in Education: From Theory to Practice, Firdevs GÜNEŞ, Yusuf SÖYLEMEZ,Editör, Cambridge Scholars Publishing , ss.412-422, 2017

Genişletme ve Benzerlik UYGUN TUĞBA

Geometri Öğretimi ve Öğrenimi, Gökkurt Burçin, Uygun Tuğba,Editör, Anı Yayıncılık Ankara, ss.91-106, 2017

Görüş Geliştirme Tekniği UYGUN TUĞBA

Öğretim ilke ve yöntemleri, Firdevs Güneş,Editör, Pegem Akademi Ankara, ss.365-366, 2014

Miköğretim UYGUN TUĞBA

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Firdevs Güneş,Editör, Pegem Akademi Ankara, ss.385-388, 2014

Editörlükler

Geometri Öğretimi ve Öğrenimi Editör

Anı Yayıncılık , ,2020

Uluslararası, , Basılı

Proje & Patent & Tasarım

Projeler

Patentler

  • Tasarımlar

    Bilimsel Çalışmalar

    BİLİMSEL ÇALIŞMALAR

    Bilimsel Üyelikler & Hakemlikler

    BİLİMSEL ÜYELİKLER

    BİLİMSEL HAKEMLİKLER

    Sanatsal Faaliyetler

    Sanatsal Faaliyetler

    Başarılar

    ÖDÜLLER

    YÖKSİS ATIFLAR

    • 2021 Yılı Atıf Sayısı :0

    Duyuru & Doküman

    Duyurular

    Dokümanlar

    Diğer Faaliyetler

    DİĞER FAALİYETLER