Doç. DUYGU KOÇAK

Genel Bilgiler

Kurum Bilgileri

  • Kurum Bilgi EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ, EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ANABİLİM DALI
  • UnvanDOÇENT

İletişim Bilgileri

  • Ofis EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
  • AdresEĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

Biyografi

Araştırma Alanları

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Eğitim Bilgileri

Eğitim Bilgileri

  • Doktora

    ANKARA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (DR),

    2016 2013
  • Yüksek Lisans

    ANKARA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (YL) (TEZLİ),

    2013 2011
  • Lisans

    ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ,İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ)

    2010 2005
  • Post-Doktora

    University of Toronto, , ,

    2019 2018

Yaptığı Tezler

  • ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (DR)

    Kayıp veriyle baş etme yöntemlerinin madde tepki kuramı bir parametreli lojistik modelinde model veri uyumuna ve standart hataya etkisi

    ÖMAY ÇOKLUK BÖKEOĞLU , 2016
    2016 2013
  • ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (YL) (TEZLİ)

    Farklı yönergelerle verilen çoktan seçmeli testlerde yanıtlama davranışlarının incelenmesi

    ÖMAY ÇOKLUK BÖKEOĞLU , 2013
    2013 2011
  • MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

    , 2010
    2010 2005
  • , 2019
    2019 2018

Yabancı Diller

  • İngilizce : 2020, YÖKDİL, 71.25000

Deneyimler

Akademik Unvanlar

  • DOÇENT

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ANABİLİM DALI/

    2020
  • DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ANABİLİM DALI/

    2020 2016
  • ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/

    2016 2014

Yönetimsel Görevler

  • Anabilim Dalı Başkanı

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2021
  • Bölüm Başkan Yardımcısı

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2018 2016
  • Anabilim Dalı Başkanı

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2019 2016
  • Anabilim Dalı Başkanı

    ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ

    2016 2014

Verilen Dersler

  • 2016-2017

    Ders Adı:Eğitim İstatistiği Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Ölçme ve Değerlendirme Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Ölçme ve Değerlendirme Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:İstatistik I Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:İstatistik I Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Eğitim istatistiği Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Ölçme ve Değerlendirme Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:İstatistik II Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:İstatistik II Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:Bireyi Tanıma Teknikleri Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:Bireyi Tanıma Teknikleri Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:İstatistik II Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2015-2016

    Ders Adı:İstatistik II Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2016-2017

    Ders Adı:İstatistik II Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2015-2016

    Ders Adı:İstatistik I Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:İstatistik I Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2015-2016

    Ders Adı:Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2015-2016

    Ders Adı:Psikolojik Testler Ders Saati: 6 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:Psikolojik Testler Ders Saati: 6 , Türkçe,Lisans

  • 2015-2016

    Ders Adı:Yaratıcı Drama Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2015-2016

    Ders Adı:Bireyi Tanıma Teknikleri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2016-2017

    Ders Adı:Genel Matematik Ders Saati: 6 , Türkçe,Lisans

Yayınlar & Eserler

MAKALELER

Üniversite Tercih Nedenlerinin İkili Karşılaştırma ve Sıralama Yargıları Yöntemleri ile Ölçeklenmesi.

KOÇAK DUYGU, ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi,cilt.10, ss.1580-1591, 2021 (TR DİZİN dergi )

Determination of Classroom Teachers’ and Preschool Education Teachers’ Views on School Maturity

KOÇAK DUYGU,İncekara Sema Journal of Theoretical Educational Science,cilt.13, ss.170-170, 2020 (Art Index (Art Research Database, EBSCO) dergi )

A Method to Increase the Power of Monte Carlo Method: Increasing the Number of Iteration

KOÇAK DUYGU Pedagogical Research,cilt.5, ss.1-15, 2020 (Journals Indexed in Eric dergi )

Opinions of Primary School Teachers on the Determination and Referral of Students with Learning Disabilities

FIRAT TAHSİN,KOÇAK DUYGU Journal of Theoretical Educational Science,cilt.13, ss.277-295, 2020 (Art Index (Art Research Database, EBSCO) dergi )

Ortaokul Öğrencilerinin Ev Ödevlerine İlişkin Görüşlerinin ve Ev Ödevlerinin İngilizce Dersi Başarısına Etkisinin Belirlenmesi

KOÇAK DUYGU,Göçer Özlem Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.20, ss.310-315, 2020 (TR DİZİN dergi )

The Effect of Chance Success on Equalization Error in Test Equation Based on Classical Test Theory

KOÇAK DUYGU International Journal of Progressive Education,cilt.16, ss.198-209, 2020 (Journals Indexed in Eric dergi )

Klasik Test Kuramı Parametreleri için Monte Carlo Simülasyon Yönteminde Tekrar Sayısı Kaç Olmalıdır?

KOÇAK DUYGU Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi,cilt.9, ss.410-429, 2020 (TR DİZİN dergi )

Investigation of Rater Tendencies and Reliability in Different Assessment Methods with Many Facet Rasch Model

KOÇAK DUYGU International Electronic Journal of Elementary Education,cilt.12, ss.303-312, 2020 (Journals Indexed in Eric dergi )

8. Sınıf Öğrencilerinin Kelime Hazinesini Artırmada Resimli Sözlük Kullanımı

GÖÇER ORHAN, KOÇAK DUYGU Mediterranean Journal of Educatioanal Research,cilt.14, ss.617-632, 2020 (Art Index (Art Research Database, EBSCO) dergi )

Başarılı Okuyucular ile Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Metni Anlamak için Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler

FIRAT TAHSİN,KOÇAK DUYGU Kastamonu Eğitim Dergisi,cilt.27, ss.669-681, 2019 (TR DİZİN dergi )

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Eğitimde Öğretmen Cinsiyetine Yönelik Görüşleri

KOÇAK DUYGU,KAYGUSUZ HİLAL NAS Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi,cilt.10, ss.20-36, 2019 (SOBİAD dergi )

Academic Jealousy Scale: Validity and Reliability Study

KOÇAK DUYGU Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi,cilt.10, ss.467-479, 2019 (ESCI dergi )

Test Maddelerinin Bilim Felsefesi Bağlamında Değerlendirilmesi

KOÇAK DUYGU Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,cilt.21, ss.16-26, 2019 (Art Index (Art Research Database, EBSCO) dergi )

Farklı Eğitim Düzeyindeki Öğrencilerin Matematik Dersine İlişkin Metaforlarının Belirlenmesi ve Karşılaştırılması

KOÇAK DUYGU,Bilecik Tuğçe Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi,cilt.13, ss.909-940, 2019 (TR DİZİN dergi )

Başarılı Okuyucular ile Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Metni Anlamak için Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler

FIRAT TAHSİN,KOÇAK DUYGU Kastamonu Eğitim Dergisi,cilt.27, ss.669-681, 2019 (TR DİZİN dergi )

Academic Jealousy Scale: Validity and Reliability Study

KOÇAK DUYGU JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD,cilt.10, ss.-479, 2019 (ESCI dergi )

The Effects of Model Based Missing Data Methods on Guessing Parameter in Case of Ignorable Missing Data

KOÇAK DUYGU Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi,cilt.8, ss.155-172, 2018 (ESCI dergi )

Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğünün Tanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

FIRAT TAHSİN,KOÇAK DUYGU Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.18, ss.915-931, 2018 (TR DİZİN dergi )

Psikolojik Danışmanda Bulunması Gereken Özelliklerin İkili Karşılaştırma Yöntemi ile Ölçeklenmesi

KOÇAK DUYGU Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi,cilt.6, ss.1-16, 2018 (SOBİAD dergi )

Analyzing the Impacts of Alternated Number of Iterations in Multiple Imputation Method on Explanatory Factor Analysis

KOÇAK DUYGU,ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY Journal of Educational Sciences Research,cilt.7, ss.95-11, 2017 (TR DİZİN dergi )

Öğrencilerin Sınav Kavramına Yönelik Metaforlarının İncelenmesi

KOÇAK DUYGU,DOĞAN ÇİLEM,GÜL EMRAH,ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.18, ss.415-434, 2017 (Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List dergi )

Kayıp Veriyle Baş Etme Yöntemlerinin Model Veri Uyumu ve Madde Model Uyumuna Etkisi

KOÇAK DUYGU,ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi,cilt.8, ss.220-223, 2017 (TR DİZİN dergi )

Using Horn’s Parallel Analysis Method in Exploratory Factor Analysis for Determining the Number of Factors

ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY,KOÇAK DUYGU Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri,cilt.16, ss.538-551, 2016 (SSCI dergi )

Faktör Sayısının Belirlenmesinde MAP Testi, Paralel Analiz, K1 ve Yamaç Birikinti Grafiği Yöntemlerinin Karşılaştırılması

KOÇAK DUYGU,ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY,KAYRİ MURAT Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt., ss.-, 2016 (TR DİZİN dergi )

KONFERANS & SEMPOZYUM & HAKEMLİ KONGRE & ULUSAL TOPLANTI & BİLDİRİ KİTAPLARINDA YER ALAN YAYINLAR

Kısmi İlişkili Verilerde Bağımlı Grup T-Testi İçin Bir Alternatif KOÇAK DUYGU

ANADOLU 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, TÜRKİYE , ss.84-88, 2022.12.30

Üniversite Öğrencilerinin Akademik Yardımlaşma Algısı KOÇAK DUYGU

ANADOLU 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, TÜRKİYE , ss.89-98, 2022.12.30

Lise Öğrencilerinin Sınavsız Eğitime İlişkin Metaforik Algıları KOÇAK DUYGU, ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY

AL FARABİ 11th International Conference on Social Sciences, ERZURUM, TÜRKİYE , ss.837-845, 2022.09.10

Farklı Değişen Madde Fonksiyonu Oranlarında Grup Değişmezliğinin İncelenmesi KOÇAK DUYGU, ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY

AL FARABİ 11th International Conference on Social Sciences, ERZURUM, TÜRKİYE , ss.846-850, 2022.09.10

WHY IS THE ASSESSMENT AND EVALUATION COURSE DIFFICULT? KOÇAK DUYGU, ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY

3. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, TÜRKİYE , ss.-, 2022.08.28

YOU CAN’T PASS IF YOU ARE GOOGLE: PERCEPTIONS AND EXPERIENCES REGARDING DOCUMENT OPEN EXAM PRACTICES KOÇAK DUYGU, ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY

3. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, TÜRKİYE , ss.-, 2022.08.28

Yapı Geçerliğinin Belirlenmesinde Veri Madenciliği: Sınıflama ve Regresyon Ağacı KOÇAK DUYGU, ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY

X. INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, TÜRKİYE , ss.559-565, 2022.08.02

Yapı Geçerliğinin Belirlenmesinde Açımlayıcı Faktör Analizine Bir Alternatif: Rasch Dereceleme Ölçeği Modeli KOÇAK DUYGU, ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY

X. INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, TÜRKİYE , ss.566-572, 2022.08.02

Hodina ve Hordina modellerinde model veri uyumunun karşılaştırılması. Antalya, Turkey. (16-18 Aralık 2021). KOÇAK DUYGU, ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY

14. International Conference Of Strategıc Research On Scientific Studies and Education., Antalya, TÜRKİYE , ss.228-233, 2021.12.30

Dina ve Rdina modellerinde uyum iyiliğinin farklı koşullarda karşılaştırılması. KOÇAK DUYGU, ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY

14. International Conference Of Strategıc Research On Scientific Studies and Education., Antalya, TÜRKİYE , ss.234-240, 2021.12.30

Çoklu Karşılaştırma Tekniklerinde Parametrik Olmak Ya Da Olmamak. (To be or not Parametrıc in Multi Comparative Techniques). İstanbul, Türkiye. KOÇAK DUYGU, ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY

2. Uluslararası İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi. (International Modern Scientific Research Congress –II)., İstanbul, TÜRKİYE , ss.629-633, 2021.12.28

Tekrarlı uygulamalar tarihe mi karışıyor? Çevrimiçi ortamlar bağlamında tekrarlı uygulamaların yeniden düşünülmesi. (Reconsıderıng Implementations in the Context of Onlıne Envıronments wıll Repeated Measures Become A Thing of the Past? KOÇAK DUYGU, ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY

2. Uluslararası İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi. (International Modern Scientific Research Congress –II), İstanbul, TÜRKİYE , ss.766-772, 2021.12.28

COVID-19 pandemisi sürecinde yapılan bazı ölçek geliştirme ve uyarlama çalışmalarının örneklemler bağlamında incelenmesi. KOÇAK DUYGU, ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY

11.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi., İstanbul, TÜRKİYE , ss.147-155, 2021.12.15

Parametrik Olmayan Varyans Analizine Bir Alternatif: Permanova. KOÇAK DUYGU, ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY

11.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi., İstanbul, TÜRKİYE , ss.766-772, 2021.12.15

Kayıp Veri ile Baş Etmede Basit Atama Yöntemlerinin Madde Tepki Kuramı Bir Parametreli Lojistik Modelinde Standart Hataya Etkisi KOÇAK DUYGU, DEMİR ELİF KÜBRA

8.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, TÜRKİYE , ss.-, 2020.12.25

Model Tabanlı Kayıp Veri Baş Etme Yöntemlerinin Klasik Test Kuramı Test Parametrelerine Etkisi KOÇAK DUYGU, DEMİR ELİF KÜBRA

8.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, TÜRKİYE , ss.-, 2020.12.25

Üniversite tercih nedenlerinin ikili karşılaştırma ve sıralama yargıları yöntemleri ile ölçeklenmesi KOÇAK DUYGU,ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY

Uluslararası PEGEM Eğitim Kongresi, , , ss.-, 2020.09.19

Farklı Örneklem Büyüklüğü ve Şans Parametresi Düzeylerinde Eşitleme Hatalarının İncelenmesi KOÇAK DUYGU

IV. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, , , ss.-, 2018.05.05

Simülasyon Çalışmalarında Monte Carlo ve Veri Tekrarı Yöntemlerinin Karşılaştırılması KOÇAK DUYGU

III. INES ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLERKONGRESİ, , , ss.-, 2018.05.01

Bir-İki ve Üç Parametreli Lojistik Madde Tepki Kuramı Modellerinde Örneklem Büyüklüğünün Model Veri Uyumuna Etkisi KOÇAK DUYGU,ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY

II. International Academic Research Congress, , , ss.-, 2017.10.18

Kayıp Veri Baş Etme Yöntemlerinin Madde Tepki Kuramı Bir Parametreli Lojistik Modelinde Madde Parametresi Kestiriminin Standart Hatasına Etkisi KOÇAK DUYGU,ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY

IVth International Eurasian Educational Research Congress, , , ss.-, 2017.06.15

Üniversite Yaşamına Uyumun Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi KOÇAK DUYGU

2. ASSOS Congress, , , ss.-, 2017.05.20

Öğrenme Güçlüğü Olan ve Akademik Başarısızlık Yaşayan Öğrenciler Arasındaki Farkın Belirlenmesinde Sınıf Öğretmenlerinin Görüşü KOÇAK DUYGU,FIRAT TAHSİN

IVth International Eurasian Educational Research Congress, , , ss.-, 2017.05.14

Öğrenme Güçlüğü Olan ve Akademik Başarısızlık Yaşayan Öğrenciler Arasındaki Farkın Belirlenmesinde Sınıf Öğretmenlerinin Görüşü KOÇAK DUYGU,FIRAT TAHSİN

IVth International Eurasian Educational Research Congress, , , ss.-, 2017.05.14

Psikolojik Danışmanda Bulunması Gereken Özelliklerin İkili Karşılaştırma Yöntemi İle Ölçeklenmesi KOÇAK DUYGU,FIRAT TAHSİN

26th International Conference on Educational Sciences, , , ss.-, 2017.04.23

Psikolojik Danışmanda Bulunması Gereken Özelliklerin İkili Karşılaştırma Yöntemi ile Ölçeklenmesi KOÇAK DUYGU,FIRAT TAHSİN

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, , , ss.-, 2017.04.23

Analysing The Effects Of Alternated Iteration Count In Multiple Imputation Method On Explanatory Factor Analysis KOÇAK DUYGU,ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY

26th International Conference on Educational Sciences, , , ss.1300-1302, 2017.04.20

Öğrencilerin Sınav Kavramına Yönelik Metaforlarının İncelenmesi KOÇAK DUYGU,DOĞAN ÇİLEM,GÜL EMRAH,ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY

5. Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslararası Katılımlı)., Antalya, TÜRKİYE , ss.124-125, 2016.10.01

Öğrencilerin Sınav Kavramına Yönelik Metaforlarının İncelenmesi KOÇAK DUYGU,DOĞAN ÇİLEM,GÜL EMRAH,ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY

5. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, , TÜRKİYE , ss.-, 2016.09.05

KİTAP & KİTAP BÖLÜMLERİ

KOÇAK DUYGU, GÜLLEROĞLU HAMİDE DENİZ, ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY

Ölçme Aracı Uyarlama El Kitabı, ,Editör, Pegem Akademi Ankara, ss.-, 2022

Veri Analizinde Uç Değer Problemi, Uç Değer Belirleme Yöntemleri ve Çözüm Önerileri KOÇAK DUYGU

Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler 1, Prof. Dr. Perihan Ünüvar,Editör, Duvar Yayınları Ankara, ss.597-611, 2022

Eğitim Araştırmalarında Kısmi İlişkili Veri Sorunu KOÇAK DUYGU

Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler 2, Prof. Dr. Perihan Ünüvar,Editör, Duvar Yayınları Ankara, ss.115-125, 2022

KOÇAK DUYGU

R for Dummies, ,Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık , ss.-, 2021

KOÇAK DUYGU

R ile Nitel Veri Analizi, ,Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK Ankara, ss.-, 2021

KOÇAK DUYGU

Sosyal Bilimler İçin R İle Temel İstatistik, ,Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK Ankara, ss.-, 2020

Araştırma Modelleri ve Türleri Kumandaş Öztürk Hatice

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Kürşad YILMAZ, Dr. Öğr. Üyesi Recep Serkan ARIK,Editör, PEGEM AKADEMİ Ankara, ss.50-68, 2019

Etik Kavramı, Etik Kuramları ve Öğretmenlik Meslek Etiği KOÇAK DUYGU

Bilim ve Araştırma Etiği, Kürşad YILMAZ, Recep Serkan ARIK,Editör, PEGEM AKADEMİ Ankara, ss.14-45, 2019

Karma Yöntemler Araştırmaları Nasıl Değerlendirilir? KOÇAK DUYGU

KARMA YÖNTEMLER ARAŞTIRMASI - Alana Yönelik Bir Kılavuz / MIXED METHODS RESEARCH - A Guide to the Field, Ömay Çokluk Bökeoğlu,Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık , ss.-, 2018

Karma Yöntemler Araştırması Nedir? ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY, KOÇAK DUYGU, YALÇIN SEHER, ŞAHİN KÜRŞAD MERVE, TAŞDEMİR FAZİLET

KARMA YÖNTEMLER ARAŞTIRMASI - Alana Yönelik Bir Kılavuz / MIXED METHODS RESEARCH - A Guide to the Field, Ömay Çokluk Bökeoğlu,Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık ANKARA, ss.55-77, 2018

Kişiler Arası Bağlamlar Karma Yöntemler Araştırmalarını Nasıl Şekillendirir? ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY, KOÇAK DUYGU, YALÇIN SEHER, ŞAHİN KÜRŞAD MERVE, TAŞDEMİR FAZİLET

KARMA YÖNTEMLER ARAŞTIRMASI - Alana Yönelik Bir Kılavuz / MIXED METHODS RESEARCH - A Guide to the Field, Ömay Çokluk Bökeoğlu,Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık ANKARA, ss.217-245, 2018

Editörlükler

Proje & Patent & Tasarım

Projeler

Patentler

  • Tasarımlar

    Bilimsel Çalışmalar

    BİLİMSEL ÇALIŞMALAR

    Bilimsel Üyelikler & Hakemlikler

    BİLİMSEL ÜYELİKLER

    BİLİMSEL HAKEMLİKLER

    Sanatsal Faaliyetler

    Sanatsal Faaliyetler

    Başarılar

    ÖDÜLLER

    YÖKSİS ATIFLAR

    • 2021 Yılı Atıf Sayısı :0

    Duyuru & Doküman

    Duyurular

    Dokümanlar

    Diğer Faaliyetler

    DİĞER FAALİYETLER