Prof. NEŞE ÖZKAL

Genel Bilgiler

Kurum Bilgileri

  • Kurum Bilgi EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
  • UnvanPROFESÖR

İletişim Bilgileri

  • Ofis EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
  • AdresEĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

Biyografi

Araştırma Alanları

Eğitim Programları ve Öğretim

Eğitim Bilgileri

Eğitim Bilgileri

  • Doktora

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR),

    2000 1995
  • Yüksek Lisans

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL),

    1995 1993
  • Lisans

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ, BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ,SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR.

    1993 1989

Yaptığı Tezler

  • EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR)

    İşbirlikli öğrenmenin sosyal bilgilere ilişkin benlik kavramı, tutumlar ve akademik başarı üzerindeki etkileri

    PROF. DR. KAMİLE ÜN AÇIKGÖZ , 2000
    2000 1995
  • EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL)

    Lise öğretmenlerinin stres kaynaklarına ilişkin algıları ve sınıf atmosferi arasındaki ilişkiler

    DOÇ. DR. KAMİLE ÜN AÇIKGÖZ , 1995
    1995 1993
  • TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

    , 1993
    1993 1989

Yabancı Diller

Deneyimler

Akademik Unvanlar

  • PROFESÖR

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI/

    2021
  • DOÇENT

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI/

    2016
  • YARDIMCI DOÇENT

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

    2015
  • YARDIMCI DOÇENT

    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, ALANYA EĞİTİM FAKÜLTESİ, AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/ALANYA EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

    2012
  • YARDIMCI DOÇENT

    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI/

    2006 2005
  • YARDIMCI DOÇENT

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ, BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ/BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI/

    2005 2003
  • YARDIMCI DOÇENT

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/

    2003 2002
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ, BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ/BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI/

    2002 1997

Yönetimsel Görevler

  • Fakülte Kurulu Üyeliği

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2018
  • Bölüm Başkanı

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2017 2016
  • Anabilim Dalı Başkanı

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2016
  • Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2016 2015
  • Eğitim Teknolojileri Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi

    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

    2006 2006
  • Fakülte Senatörü

    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

    2014 2012
  • Fakülte Kurulu Üyeliği

    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

    2015 2014
  • Farabi Koordinatörü

    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

    2014 2012

Verilen Dersler

  • 2019-2020

    Ders Adı:Türk Eğitim Tarihi Ders Saati: 18 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Alan çalışması Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Kurum Deneyimi Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:PDR Alan Çalışması Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:PDR Kurum Deneyimi Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Öğrenme ve Öğretme Süreçleri Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Türk Eğitim Tarihi Ders Saati: 16 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Öğretim İlke ve Yöntemleri Ders Saati: 18 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Eğitime Giriş Ders Saati: 18 , Türkçe,Lisans

  • 2015-2016

    Ders Adı:Özel Öğretim Yöntemleri Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2015-2016

    Ders Adı:Öğretim ilke ve yöntemleri Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:UZMANLIK ALAN DERSİ Ders Saati: 8 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:ÖĞRETİMDEPLANLAMA VE DEĞERLENDİRME Ders Saati: 5 , Türkçe,Doktora

  • 2014-2015

    Ders Adı:ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2003-2004

    Ders Adı:PROGRAM GELİŞTİRME ÇALIŞMALARI Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2005-2006

    Ders Adı:ÖĞRETİMDE PLANLAMA VE DEĞERLENDİRME Ders Saati: 5 , Türkçe,Doktora

  • 2003-2004

    Ders Adı:ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2003-2004

    Ders Adı:SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2002-2003

    Ders Adı:PROGRAM GELİŞTİRME ÇALIŞMALARI Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2005-2006

    Ders Adı:SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2003-2004

    Ders Adı:ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2002-2003

    Ders Adı:PROGRAM GELİŞTİRME II Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2002-2003

    Ders Adı:PROGRAM GELİŞTİRME I Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2003-2004

    Ders Adı:ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2002-2003

    Ders Adı:GENEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ PROGRAMLARINDA FARKLI YAKLAŞIMLAR Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2012-2013

    Ders Adı:ÖĞRETİMDE PLANLAMA VE DEĞERLENDİRME Ders Saati: 5 , Türkçe,Doktora

Yayınlar & Eserler

MAKALELER

An Evaluation of In-Service Training Curriculum for Practitioners of English for Academic Purposes

UYSAL DERYA, ÇALIŞKAN SİNEM, POLAT MUSTAFA, ASMALI MEHMET, ÇAKMAK FİDEL, ÖZKAL NEŞE, GÜVEN MERAL International Journal of Curriculum and Instructional Studies,cilt.13, ss.1-29, 2023 (ERIC dergi )

Öğretmen adaylarının “Türkiye’de uygulanmış eğitim programları”na ilişkin metaforik algıları

ÖZKAL Neşe EKEV AKADEMİ DERGİSİ,cilt.24, ss.309-328, 2020 (TR DİZİN dergi )

Eğitim Programları ve Öğretim alanında yapılan doktora tezlerinin incelenmesi: 2015-2019

ÖZKAL Neşe OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi,cilt.15, ss.3415-3442, 2020 (TR DİZİN dergi )

Öğretmen güdüsel desteği, özyeterlik İnancı ve akademik başarı arasındaki ilişkiler: Lise Matematik dersi örneği

ÖZKAL Neşe Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.3, ss.88-97, 2020 (Endekste taranmıyor dergi )

Teachers’ and school administrators’ views regarding the role of recess for students

ÖZKAL Neşe International Journal of Progressive Education,cilt.16, ss.121-138, 2020 (ERİC dergi )

Okulöncesinden Liseye öğretim programlarında temizlik ve hijyen: Türkiye örneği

ÖZKAL Neşe Buca Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt., ss.191-206, 2020 (TR DİZİN dergi )

Öğretmen adaylarının çocuk sevme düzeylerinin öğretme motivasyonlarını yordama gücü

ÖZKAL Neşe Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,cilt.2, ss.885-898, 2020 (TR DİZİN dergi )

Relationships between Self-Efficacy Beliefs, Engagement and Academic Performance in Math Lessons

ÖZKAL Neşe Cypriot Journal of Educational Sciences,cilt.14, ss.190-200, 2019 (ERIC dergi )

Relationship between students’ math engagement and math teachers’ motivational support

ÖZKAL Neşe Turkish Journal of Education,cilt.7, ss.85-97, 2018 (ESCI dergi )

2x2 başarı hedef yönelimlerinin matematik dersine katılıma ilişkin yordayıcı rolünün yapısal eşitlik modeliyle incelenmesi

ÖZKAL Neşe Turkish Studies,cilt.13, ss.1059-1082, 2018 (TR DİZİN dergi )

5-6 yaş çocuklarının değer kazanım süreçlerine anne değerler eğitimi programının etkisi

NESLİTÜRK Seviye, ÖZKAL Neşe, DAL Sibel Mersin Üniversitesi eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.11, ss.883-899, 2015 (TR DİZİN dergi )

Ortaokul öğrencilerinin Matematik öğretmenlerinin güdüsel desteklerine ilişkin algıları ile güdüsel inançları arasındaki ilişkiler

ÖZKAL Neşe, ERDİK Cengiz Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi (Mediterranean Journal of Humanities),cilt.5, ss.327-342, 2015 (TR DİZİN dergi )

Çocuğa yönelik anne baba ilgisi ölçeği geliştirme çalışması

SUCUOĞLU Hale, ÖZKAL Neşe, YILDIZ DEMİRTAŞ Vesile, GÜZELLER Cem Oktay Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.15, ss.242-263, 2015 (TR DİZİN dergi )

Sense of professional self efficacy beliefs and learner autonomy support behaviour of middle school teachers

Özkal Neşe Anthropologist,cilt.18, ss.575-581, 2014 (SSCI dergi )

Relationships between teachers creativity fostering behaviors and their self efficacy beliefs

Özkal Neşe Educational Research and Reviews,cilt.9, ss.724-733, 2014 (ERIC dergi )

Öğrenen özerkliğinin desteklenmesinin gerekliliğine ve sergilenmesine ilişkin öğretmen görüşleri

ÖZKAL Neşe, DEMİRKOL Ahmet Yaşar E-Journal of New World Sciences Academy,cilt.9, ss.293-310, 2014 (EBSCO PUBLISHING dergi )

The relationship between the achievement goal orientation and the self efficacy beliefs of the candidate teachers

Özkal Nese, Demirtaş Vesile Yildiz, Sucuoğlu Hale Kasap, Güzeller Cem Oktay Mevlana International Journal of Education,cilt.4, ss.212-227, 2014 (ERIC dergi )

Effect of performance based status determination techniques on self efficacy concern and permanence in primary school Science and Technology course

Güzeller Cem Oktay, Özkal Neşe Journal of Baltic Science Education,cilt.12, ss.47-58, 2013 (SSCI dergi )

The relationship between achievement goal orientations and self regulated learning strategies of secondary school students in social studies courses

Özkal Neşe International Journal of Academic Research,cilt.5, ss.389-396, 2013 (Thomson Reuters Master journal list dergi )

Sosyal Bilgiler dersine yönelik olumlu tutumların özyeterlik inançlarına göre yordanması

ÖZKAL Neşe Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.9, ss.399-408, 2013 (TR DİZİN dergi )

Sosyal Bilgilere Yönelik İçsel ve Dışsal Güdülerin Özyeterlik ve Başarı Yönelimlerine Göre Yordanması

ÖZKAL NEŞE Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.27, ss.98-117, 2013 (TR DİZİN dergi )

Özdüzenleme stratejileri ve başarı ve başarısızlık yüklemeleri arasındaki ilişkiler

ÖZKAL Neşe, SUCUOĞLU Hale Turkish Studies,cilt.8, ss.1183-1199, 2013 (TR DİZİN dergi )

Sosyal Bilgiler dersine yönelik tutum ve Sosyal Bilgiler öğrenme stratejileri

Çetingöz Duygu, Özkal Neşe Yaşadıkça Eğitim,cilt.94, ss.39-41, 2007 ( dergi )

Akademik başarı, cinsiyet, tutum ve öğrenme stratejilerinin kullanımı

ÖZKAL Neşe, ÇETİNGÖZ Duygu Çağdaş eğitim,cilt.31, ss.259-275, 2006 (TR DİZİN dergi )

Sosyal Bilgiler dersinde kullanılan öğrenme stratejileri ve başarı güdüsü arasındaki ilişkiler

Özkal Neşe, Çetingöz Duygu Journal of Qafqaz University,cilt.15, ss.91-100, 2005 (Endekste taranmıyor dergi )

SOSYAL BiLGiLER DERSiNE iLİŞKİN ÖGRETMEN GÖRÜSLERi VE ÖGRENCiLERiN BU DERSE YÖNELiK TUTUMLARl

ÖZKAL Neşe, GÜNGÖR KILIÇ Arzu, ÇETİNGÖZ Duygu Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi,cilt.40, ss.600-615, 2004 (TR DİZİN dergi )

Okul Öncesi eğitim alan çocuklardan sınıf öğretmenlerinin beklentisi

YILDIZ DEMİRTAŞ Vesile, ÖZKAL Neşe Çağdaş Eğitim,cilt.29, ss.26-32, 2004 (TR DİZİN dergi )

Sosyal bilgiler dersine ilişkin öğretmen görüşleri ve öğrencilerin bu derse yönelik tutumları

ÖZKAL Neşe, GÜNGÖR KILIÇ Arzu, ÇETİNGÖZ Duygu Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi,cilt.40, ss.600-615, 2004 (TR DİZİN dergi )

Öğretmen adaylarının sınıf atmosferine ilişkin algıları

AÇIKGÖZ Kamile, ÖZKAL Neşe, Kılıç Arzu Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt., ss.1-7, 2003 (TR DİZİN dergi )

Aktif öğrenme ve olumlu benlik kavramı

Özkal Neşe Çoluk Çocuk Dergisi,cilt., ss.31-32, 2003 ( dergi )

Okul öncesi eğitimi alan ve almayan 7-8 yaş grubu çocuklarda yaratıcı potansiyelin değerlendirilmesi

YILDIZ DEMİRTAŞ Vesile, ÖZKAL Neşe, ÇETİNGÖZ Duygu Eurasian Journal of Educational Research,cilt.4, ss.129-137, 2003 (TR DİZİN dergi )

Sosyal Bilgiler dersine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi

ÖZKAL Neşe Eğitim ve Bilim,cilt.27, ss.52-55, 2002 (TR DİZİN dergi )

Öğrenci adlarının öğretmen beklentisi ve öğrencilerin akademik başarıları üzerindeki etkileri

ÖZKAL Neşe, GÜNGÖR KILIÇ Arzu, YILDIZ DEMİRTAŞ Vesile Eurasian Journal of Educational Research,cilt.0, ss.157-164, 2002 (TR DİZİN dergi )

KONFERANS & SEMPOZYUM & HAKEMLİ KONGRE & ULUSAL TOPLANTI & BİLDİRİ KİTAPLARINDA YER ALAN YAYINLAR

ÖĞRETMENLERİN HİZMET İÇİNDE YANSITICI ÖĞRETİM UYSAL DERYA, ÇALIŞKAN SİNEM, POLAT MUSTAFA, ÇAKMAK FİDEL, ÖZKAL NEŞE, GÜVEN MERAL

2. ULUSLARARASI SELÇUK BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, konya, TÜRKİYE , ss.239-251, 2023.10.21

Öğretmen Güdüsel Destek Algısının Matematik Kaygısını Yordama Gücü ÖZKAL Neşe

VIIth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, ESKİŞEHİR, , ss.187-187, 2020.10.12

Türkiye’ye de uygulanan öğretim programlarında pandemi ÖZKAL Neşe

5th International Scientific Research Congress, , , ss.79-79, 2020.09.15

Öğretmen adaylarının ideal öğretmene ilişkin metaforik algıları ÖZKAL Neşe

BİLTEK Uluslararası Bilim, Teknoloji ve Sosyal Bilimlerde Güncel Gelişmeler Sempozyumu, ANKARA, , ss.36-36, 2019.12.23

İlköğretim matematik öğretmen adaylarının mikro öğretim uygulamalarına ilişkin görüşleri ÖZKAL Neşe

BİLTEK Uluslararası Bilim, Teknoloji ve Sosyal Bilimlerde Güncel Gelişmeler Sempozyumu, Ankara, TÜRKİYE , ss.37-37, 2019.12.23

İlkokul ve ortaokullarda görev yapan okul yöneticileri ve öğretmenlerin okul bahçeleri ve teneffüs sürelerine ilişkin görüşleri ÖZKAL Neşe

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, iZMİR, TÜRKİYE , ss.184-184, 2019.07.01

ÇOCUKLARIN NEFES ALDIKLARI ZAMANLAR: TENEFFÜSLER (NE İSTİYORLAR? / NE YAPIYORLAR?) SUCUOĞLU Hale, YILDIZ DEMİRTAŞ Vesile, ÖZKAL Neşe, GÖKDAĞ BALTAOĞLU Meltem

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Antalya, TÜRKİYE , ss.-, 2018.05.10

Programları Çocuklar Yapsa… SUCUOĞLU Hale, YILDIZ DEMİRTAŞ Vesile, ÖZKAL Neşe, GÖKDAĞ BALTAOĞLU Meltem

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Antalya, TÜRKİYE , ss.-, 2018.05.10

Öğretmenlerin Performanslarının Okul Yöneticileri Tarafından Değerlendirilmesineİlişkin Görüşleri ÖZKAL Neşe, YILDIZ DEMİRTAŞ Vesile, SUCUOĞLU Hale, OFLAZ Ahmet

ASOS IV. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, ANTALYA, TÜRKİYE , ss.134-134, 2018.05.09

Öğretmen adaylarının özyeterlik inançları, öğretme motivasyonları ve çocuk sevme düzeyleri Arasındaki İlişkiler YILDIZ DEMİRTAŞ Vesile, ÖZKAL Neşe, SUCUOĞLU Hale

ASOS IV. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, ANTALYA, , ss.127-127, 2018.05.09

ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMI UYGULAMA SÜRECİNEİLİŞKİN BİR DURUM ÇALIŞMASI ÖZKAL Neşe, DAL Sibel, BİLEN Kadir

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, TÜRKİYE , ss.1496-1497, 2016.06.15

Aday öğretmen yetiştirme programı uygulama sürecine ilişkin bir durum çalışması ÖZKAL NEŞE,DAL SİBEL,BİLEN KADİR

III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, , ss.-, 2016.05.31

Whiteboard on Mathematics Success Engagement attıtude and anxiety ERDİK Cengiz, ÖZKAL Neşe, SAĞIR Fatih

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Antalya, TÜRKİYE , ss.-, 2015.03.27

THE EFFECTS OF USING INTERACTIVE WHITEBOARD ON MATHEMATICS SUCCES ENGAGEMENT ATTITUDE AND ANXIETY ERDİK CENGİZ,ÖZKAL NEŞE,SAĞIR FATİH

ICEMST, Antalya, TÜRKİYE , ss.-, 2015.03.27

İlkokul Öğretmenlerinin Stres Kaynaklarına İlişkin Algıları ve Güdü Düzeyleri Arasındaki İlişkiler ÖZKAL NEŞE,GÖKDAĞ BALTAOĞLU MELTEM

IV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, TÜRKİYE , ss.-, 1999.09.12

Learning strategies used by unsuccessful students students according to their attitudes towards Procedia Social and Behavioral Sciences ÇETİNGÖZ DUYGU,ÖZKAL NEŞE

(World Conference on Educational Sciences, Nicosia, North Cyprus, 4-7 February 2009 - New Trends and Issues in Educational Sciences ), , KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ , ss.1905-1913,

İlkokul öğretmenlerinin stres kaynaklarına ilişkin algıları ve güdü düzeyleri arasındaki ilişkiler Özkal Neşe, Gökdağ Meltem

IV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bildirileri 10-12 Eylül, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir., ESKİŞEHİR, TÜRKİYE , ss.129-146,

İşbirlikli öğrenmenin Sosyal Bilgilere ilişkin benlik kavramı ve tutumlar üzerindeki etkileri Özkal Neşe

X. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Abant İzzet Baysal Üniversitesi-Bolu,7-9 Haziran 2001, Bildiriler, I. Cilt, 130-141., , TÜRKİYE , ss.130-141,

İşbirlikli öğrenmenin ve geleneksel öğretim yöntemlerinin ingilizce okuma stratejileri üzerindeki etkileri Özkal Neşe, Yıldız Vesile, Altunay Uğur, Tonbul Canan

Uluslararası Katılımlı 2000’li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, Marmara Üniversitesi, İstanbul., İSTANBUL, , ss.-,

Öğretmen adaylarının sınıf atmosferine ilişkin algıları Açıkgöz Kamile Ün, Özkal Neşe, Kılıç Arzu Güngör

Uluslararası Katılımlı 2000’li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, Marmara Üniversitesi, İstanbul., istanbul, , ss.-,

Başarı ve başarısızlık yüklemeleri ve Özdüzenleme stratejileri arasındaki ilişkiler Özkal Neşe, Sucuoğlu Hale

22. Eğitim Bilimleri Kongresi, 5-7 Eylül 2013 Eskişehir Osmangazi Üniversitesi., ESKİŞEHİR, TÜRKİYE , ss.-,

Öğretmen adaylarının başarı amaç yönelimleri ve öz yeterlik inançları arasındaki ilişkiler Özkal Neşe, Demirtaş Vesile Yıldız, Sucuoğlu Hale, Güzeller Cem Oktay

22. Eğitim Bilimleri Kongresi, 5-7 Eylül 2013 Eskişehir Osmangazi Üniversitesi., ESKİŞEHİR, TÜRKİYE , ss.-,

Öğretmen özerklik desteklerinin öğrencilerin özdüzenleme stratejileri kullanımlarına etkisi Sosyal Bilgiler örneği ÖZKAL Neşe

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 7-9 Mayıs 2014 Gaziantep Üniversitesi,, GAZİANTEP, TÜRKİYE , ss.-,

Pedogojik formasyon sertifika programına devam eden öğrencilerin programa ve derslere yönelik beklentileri Sucuoğlu Hale, Özkal Neşe

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 7-9 Mayıs 2014 Gaziantep Üniversitesi, GAZİANTEP, TÜRKİYE , ss.-,

Ortaokul öğrencilerinin matematik öğretmenlerinin güdüsel desteklerine ilişkin algıları ile güdülenme düzeyleri arasındaki ilişkiler Erdik Cengiz, Özkal Neşe

Yıldız International Conference on Educational Research and Social Studies, 01-03 September, 2014, Yıldız Technical University., İSTANBUL, , ss.-,

7 8 yaş grubu çocuklarda yaratıcı potansiyelin değerlendirilmesi Ankara İzmir örneği Gönen Mübeccel, Yıldız Vesile, Özkal Neşe, Çetingöz Duygu

Erken Çocukluk Eğitiminde Kalite Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, , , ss.-,

Sosyal Bilgiler dersine ilişkin öğretmen görüşleri ve öğrencilerin bu derse yönelik tutumları Özkal Neşe, Kılıç Arzu Güngör, Çetingöz Duygu

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, TÜRKİYE , ss.-,

Okulöncesi eğitim alan çocuklardan sınıf öğretmenlerinin beklentisi Yıldız Vesile, Özkal Neşe

Uluslararası Katılımlı Erken Çocukluk Eğitiminde Kalite, Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, TÜRKİYE , ss.-,

KİTAP & KİTAP BÖLÜMLERİ

BÖLÜM 2: Yükseköğretim Düzeyi Hazırlık Programlarında Yabancı Dil Öğreten Öğretim Elemanlarına Yönelik Duyuşsal Engeller Hizmet-İçi Eğitim Programının Yapısı UYSAL DERYA, Çalışkan Sinem, POLAT MUSTAFA, ÇAKMAK FİDEL, ÖZKAL NEŞE, GÜVEN MERAL

Yükseköğretim Düzeyi Hazırlık Programlarında Yabancı Dil Öğreten Öğretim Elemanlarına Yönelik Duyuşsal Engeller Hizmet-İçi Eğitim Programı, Derya UYSAL,Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınevi Koordinatörlüğü Erzurum, ss.21-60, 2023

BÖLÜM 3: yÜKSEKÖĞRETİM DÜZEYİ HAZIRLIK PROGRAMLARINDA YABANCI DİL ÖĞRETEN ÖĞRETİM ELEMANLARINA YÖNELİK DUYUŞSAL ENGELLER HİZMETİÇİ EĞİTİMİ EĞİTİCİLERİN EĞİTİMİ ÇALIŞKAN SİNEM, ÖZKAL NEŞE

ÜKSEKÖĞRETİM DÜZEYİ HAZIRLIK PROGRAMLARINDA YABANCI DİL ÖĞRETEN ÖĞRETİM ELEMANLARINA YÖNELİK DUYUŞSAL ENGELLER HİZMETİÇİ EĞİTİMİ, UYSAL DERYA,Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ YAYINEVİ ERZURUM, ss.61-67, 2023

Eğitim Ekonomisi ÖZKAL NEŞE

Eğitim bilimine giriş, Ayşe Elitok Kesici,Editör, eğiten , ss.169-206, 2016

Editörlükler

Proje & Patent & Tasarım

Projeler

Patentler

  • Tasarımlar

    Bilimsel Çalışmalar

    BİLİMSEL ÇALIŞMALAR

    Bilimsel Üyelikler & Hakemlikler

    BİLİMSEL ÜYELİKLER

    BİLİMSEL HAKEMLİKLER

    Sanatsal Faaliyetler

    Sanatsal Faaliyetler

    Başarılar

    ÖDÜLLER

    • Yayın Teşvik 4 Adet

      2014

      AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

    • Yayın Teşvik 2 Adet

      2013

      AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

    • Yayın Teşvik 1 Adet

      2014

      TÜBİTAK

    • Yayın Teşvik 1 Adet

      2013

      TÜBİTAK

    • Teşekkür Belgesi

      2008

      MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

    • Teşekkür belgesi

      2007

      MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

    YÖKSİS ATIFLAR

    • 2021 Yılı Atıf Sayısı :0

    Duyuru & Doküman

    Duyurular

    Dokümanlar

    Diğer Faaliyetler

    DİĞER FAALİYETLER